Toimimme Helsingin alueella

Ei vielä tuotteita ostoskorissa.

Siirry ostoksille

SEURAAVA TOIMITUS 5.8. HYVÄÄ KESÄÄ!

Tavoitteitasi tukevaa ruokaa ehtojesi mukaan: määritä itse aterian kalorit ja ravintoarvot. Toimitus kuntosalillesi tai työpaikallesi valitsemanasi toimituspäivänä.

Tutustu annoksiin

Maistuisiko jokin muu?

Rakenna oma annos kalorien ja ravintoarvojen mukaan

Ammattikokki valmistaa ateriasi

Ruoat toimitetaan läheiseen toimituspisteeseen

Vastauksia kysymyksiin

Tavoitteelliseen treenaukseen

Fitter on tarkoitettu kaikille, joilla on painonhallintaan tai liittyviä tavoitteita. Kalorien ja ravintoarvojen laskentaan ei tarvitse käyttää tuhottomasti aikaa, jos ei halua; annoksen kokoa säätämällä näet suoraan aterian tarkat kalorit ja makroravinteet.

Mitä asiakkaamme sanovat

Jukka Nyyssölä Kehonrakennuksen Suomenmestari 2016

Voin sanoa rehellisesti, että parempaa ruokaa saa hakea. Aivan paremman lounasravintolan ruoan tasoa kuten vaikka Mamma Rosa Töölössä.

Juho Murtonen Finnish Physique Academy valmentaja, urheilija

Täydellinen ratkaisu kiireisen ja tavoitteellisen liikkujan arkeen. Erittäin hyvänmakuista ja laadukasta perusruokaa, omien makrojen mukaan valmistettuna.

Jasmin Mantila Vapaaohjelman fitness-urheilija

Helppoa, terveellistä ja ennen kaikkea hyvää ruokaa jokaiseen arkipäivään!

Valitse tavoitteesi

Lihasmassan kasvatus Rasvanpoltto Ylläpito

Uutta lihaskudosta tai voimatasojen kasvua tavoitellessa ravitsemuksessa on tärkeintä riittävän energian saanti. Energian saannin tulisi olla vähintään kulutuksen mukaista, mieluiten hieman sen yli. Artikkeli havainnollistaa lihasmassan kasvattamisen perjaatteet.

Tutustu annoksiinMiten minun tulisi syödä?

Keho alkaa polttamaan rasvaa, kun päivittäinen energiansaanti on pienempää kuin energiankulutus. Tehokkain ja pitkävaikutteisin keino polttaa rasvaa on laskea energian saantia säännöllisiä määriä säännöllisin väliajoin. Artikkeli neuvoo yhden tehokkaan tavan kehon rasvaprosentin alentamiseksi.

Tutustu annoksiinLisää rasvanpoltosta

Tavoitteesi on ylläpitää vartalosi tasapainoa, lihasmassaa ja hyvinvointia. Et halua polttaa rasvaa, etkä puolestaan kerätä massaa. Ihannetilanteesi on, kun syöt kulutuksesi verran ja saat maksimaalisen energian ja suorituskyvyn päivääsi. Artikkeli ohjeistaa tasapainoiseen ja hyvinvointia tukevaan ruokailuun.

Tutustu annoksiinLisää ylläpidosta